Goedenavond vrienden, ik schrijf dit omdat ik een enorm probleem heb met mijn Astra 1.8 en ik er nog steeds niet uit ben.
Het probleem is het volgende: mijn Astra raakt al maanden oververhit, de temperatuur stijgt tot boven de 35 graden Celsius en als ik de airconditioning aanzet, bereikt de motor rode bloedcellen en moet ik de auto uitzetten. Ik ben begonnen met het vervangen van de thermostaat en de temperatuurregelaar. Ik heb hem meerdere keren ontlucht met koelvloeistof en het probleem blijft bestaan. De laatste tijd merk ik dat de elektrische ventilatoren niet meer te regelen zijn. Als ik de auto 's ochtends start (de eerste keer dat hij aan staat), draaien de elektrische ventilatoren op maximale snelheid, dan vertragen ze en begint het probleem... Ik weet niet wat het zou kunnen zijn. Het lijkt erop dat het een probleem met de elektrische ventilatoren is. Ze gaan aan, maar na een paar minuten gaan ze uit en dan weer aan en blijven ze in die cyclus! Kan iemand me helpen? Alvast bedankt.