Hallo, ik ben Anyer uit Colombia. Je moet aangeven welke pakking is vervangen, of het de cilinderkoppakking of de koppakking was. Als deze is geborsteld door oververhitting, moet je mogelijk de cilinderkop vervangen. Vanwege de compressie moet je bij het borstelen van de cilinderkop de voorkamers voor de verhouding openen.
Dat is het eerste punt,
het punt dat bij stationair draaien uitschakelt. Je opent alleen de doorgang naar de gasklepschroef, omdat deze voor injectie is en de enige manier om de benzinestroom te regelen via de ECU of computer is. Wat je moet doen, is de lagedrukinstallatie controleren (de TPSS, MAF IAT, de ISC of stationair acceleratiesensoren). Als de elektricien er is, moet hij die sensorinstallaties naar de computer controleren. Je moet sensor voor sensor controleren om te zien of ze defect zijn, met name de TPS en de ISC, en de TPS afstellen. De elektricien of monteur doet dat. En controleer de brandstofpomp of accudruk. Die zou tussen de 35 en 45 lb-psi moeten liggen, en als je gas geeft, gaat hij nog eens 5 lb-psi omhoog.
Controleer dat, en ook de timing van de verdeler en de temperatuursensor voor het opwarmen, ook al heb ik het probleem met de cilinderkop al uitgelegd.
Nou, dat is alles, en ik hoop dat het je op de een of andere manier helpt. Doei.