Zoek MDM

Bulletin

PROBLEEM MET EEN FORD RANGER 4.0-MOTOR

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #25813 door handmatig-mechanisch
PROBLEEM MET EEN FORD RANGER 4.0 MOTOR Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een probleem met een Ford Ranger 4.0 V6. De motor is gereviseerd gekocht bij een Ford-dealer in de Verenigde Staten. Hij is geïmporteerd naar Honduras en de rest is hier in mijn werkplaats gemonteerd. Ik heb echter het gevoel dat hij weinig vermogen heeft en niet goed aansluit, het voelt alsof hij trilt. Kan iemand me alsjeblieft helpen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #25836 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: PROBLEEM MET EEN FORD RANGER 4.0 MOTOR
Jamoza, de informatie die je geeft is erg beperkt, maar als hij in de Verenigde Staten wordt gereviseerd, moet je hem monteren en er ongeveer 1000 kilometer mee laten rijden voordat je iets afstelt. Zo gaat dat hier in Chili ook wanneer een complete motor wordt afgesteld. Soms raken ze vast en worden ze door gebruik weer normaal.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #25842 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: PROBLEEM MET EEN FORD RANGER 4.0 MOTOR
Heel erg bedankt. Ik wacht die duizend kilometer af en controleer dan alles nog eens. Ik zal je wat meer informatie geven. De waarheid is dat het voelt alsof de vonk wegvalt. Eerst ga ik de bougiekabels vervangen en de AIC-klep controleren. Daarna ben ik van plan de EGR-klep te controleren. We houden contact. Heel erg bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #25868 door handmatig-mechanisch
Geen probleem Jamoza, wij zijn er.