Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Impala 69

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25775 door handmatig-mechanisch
Chevrolet Impala 69 Geplaatst door manual-mecanica
Vrienden, ik heb wat hulp nodig met mijn auto... Ik zal je vertellen, ik ben onlangs begonnen met het repareren van deze auto, omdat hij van mijn grootvader was, maar hij doet het al een tijdje niet meer... Ik ben begonnen met hem goed schoon te maken, hem onderdeel voor onderdeel te testen, en in theorie is alles in orde... het elektrische systeem en het benzinesysteem zijn allemaal in orde. Maar als ik het contact aanzet, krijg ik hem niet aan de praat. Nou ja, hij deed het maar één keer, maar ik kom er niet achter wat er mis is... Als jullie me wat ideeën kunnen geven, zou ik dat erg op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25796 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet Impala 69
Natuurlijk, als de motor lange tijd stil heeft gestaan, vervang dan eerst de bougies en de brandstof in de tank, maak de koolborstels op de verdelerkap schoon met schuurpapier en controleer of de carburateur niet vastzit. Controleer of er een vonk in de kabels zit, als dat zo is, giet dan benzine door de carburateur en start de motor. Als de motor start, is de pomp of het carburateurniveau defect, maar test eerst om te weten hoeveel brandstof er nodig is om te starten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25804 door handmatig-mechanisch
Kijk, ik heb een nieuwe accu en bougies... Ik moest de startmotor demonteren en de koolborstels schoonmaken, want dat was het eerste probleem. De tank was leeg, dus ik gooide er benzine in. Daarna startte hij twee keer, maar slechts een paar seconden, en toen hield hij op. Het contact slaat alleen aan als het voelt alsof het moet, meestal geeft de ampèremeter aan - . Dus ik heb een directe jumper op de startmotor gezet, maar hij lijkt wel en niet te willen. D:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25833 door handmatig-mechanisch
Maar heb je de starter buiten getest voordat je hem installeerde? Misschien moet je hem aarden omdat de onderdelen roestig of vuil zijn. Doe een test, zet een testlampje aan en controleer de accustroom die de starter bereikt, controleer vervolgens de plaatwerkstroom die de starter zelf bereikt en sluit tot slot een aardingskabel aan van de accu naar de starterbehuizing of naar een bout eraan en test. Als er geen goede start is, is het moeilijk om te testen of hij wel of niet start.