Zoek MDM

Bulletin

Remlichtstoringen bij de Nissan Platina uit 2004

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25753 door handmatig-mechanisch
Remlichtstoringen op de Nissan Platina uit 2004. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo. Ik wil graag een probleem met de remlichten van mijn Nissan Platina oplossen. Ik heb alle lampjes in beide achterlichten en alle zekeringen van de auto al vervangen om te kijken of dat het probleem oplost, maar er is niets veranderd. Als ik het rempedaal intrap, gaan de lichten nog steeds niet aan. Het is misschien geen groot probleem, maar het doel is om ongelukken door dit defect te voorkomen. Wat raadt u aan?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25765 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Remlichtstoringen op de Nissan Platina uit 2004
monsterlijk uiterlijk waar het rempedaal zit, daar zit een schakelaar, als je op het pedaal trapt, wordt het losgelaten en sluit het circuit en gaan de lichten aan, als je het pedaal loslaat, werkt het duidelijk andersom en schakelt het uit, het heeft een twee-draads connector, die raken meestal beschadigd, controleer deze, koppel de connector los en maak een brug tussen de twee poten, als de lichten aangaan, vervang je hem en het is niet duur.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.