Zoek MDM

Bulletin

Ford Econoline storingen, help alstublieft.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25750 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Econoline storingen, help alstublieft.
Zo ja, dan hebben we er ook een 2 bardahl in gedaan en de olie bleef stabiel, maar als ik gas geef, zakt de druk weer. Ik ben bang dat we alles al gedaan hebben, dus we zullen de pomp moeten vervangen. Wat vindt u van deze situatie?
:(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25763 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Econoline storingen, help alstublieft.
Ik bedoel, het probleem zit op die plek, je moet het vervangen en dat is alles. De olieaanzuiging is in orde, er zijn geen stoten of iets dergelijks geweest, dus het zuigt geen olie aan waar het hoort. Ik weet niet of ik het goed uitdruk, want als er nergens een plek is waar het kan zuigen, dan gebeurt er niets.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25767 door handmatig-mechanisch
Nee, het ding is in orde. We hebben het al gecontroleerd. Is er een andere optie?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25774 door handmatig-mechanisch
Controleer de metalen delen van de drijfstang en, indien mogelijk, de hoofdlagers. Als deze te veel krassen hebben, ontsnapt daar de druk. Controleer ook of de plunjers wel goed vullen, want er is een probleem met de oliecirculatie. Controleer ook de speling van het pomptandwiel, en die is buiten het toegestane bereik.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25795 door handmatig-mechanisch
Ik ben van mening dat je de pomp moet vervangen, want anders is het bijna een motoronderhoudsbeurt vanwege metalen en dergelijke. Maar ik denk dat je eerst de pomp moet vervangen, want dat kan het hele probleem zijn.