Zoek MDM

Bulletin

Problemen met mijn Ford Econoline, kunt u mij helpen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #25750 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Problemen met de Ford Econoline, help alstublieft
Ja, dat klopt. We hebben ook een Bardahl 2 geïnstalleerd en de oliedruk bleef stabiel, maar bij het accelereren daalt deze weer. Ik ben bang dat we alles al geprobeerd hebben, dus we zullen de pomp moeten vervangen. Wat denkt u hiervan?
:(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #25763 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Problemen met de Ford Econoline, help alstublieft
Het probleem zit dus op die plek, je moet het vervangen en dat is alles. De olieaanzuigbuis is in orde, die is niet geraakt of beschadigd, dus hij zou geen olie moeten aanzuigen waar dat wel hoort. Ik weet niet of ik het goed uitleg, want als hij nergens olie vandaan kan halen, doet hij ook niets.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #25767 door handmatig-mechanisch
We hebben al gecontroleerd of de zuignap goed werkt. Zijn er nog andere mogelijkheden?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #25774 door handmatig-mechanisch
Controleer de drijfstanglagers en, indien mogelijk, de hoofdlagers. Als deze te veel zijn afgesleten, ontsnapt daar de druk. Controleer ook of de klepstoters goed werken, want dan is er een probleem met de oliecirculatie. Controleer ook de tandwielspeling van de pomp; deze kan te hoog zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #25795 door handmatig-mechanisch
Ik ben van mening dat je de pomp moet vervangen, want als dat het probleem niet is, dan hebben we het bijna over een complete motorrevisie vanwege de lagers en zo. Maar als ik jou was, zou ik eerst de pomp vervangen; misschien is dat wel het hele probleem.