Zoek MDM

Bulletin

Ford Econoline storingen, help alstublieft.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25800 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Econoline storingen, help alstublieft.
Ja hoor, ja, dat zegt iedereen tegen me, want het kan sowieso geen kwaad om de pomp te vervangen. Als dat niet zo is, is er geen probleem, kunnen we defecten uitsluiten en doorgaan met het duurste: de motor afstellen. Wat me het meest boos maakt, is dat ik hem al drie keer uit elkaar heb gehaald. Ahhrrrr, ik schiet mezelf voor de gek. Bedankt, groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25832 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Econoline storingen, help alstublieft.
Hahahaha, rustig aan Astorga, laat je niet meeslepen, zo zijn monteurs nu eenmaal. Het is niet zo leuk om hetzelfde ding drie of vier keer uit elkaar te halen, maar soms gebeurt het. Zoals ik zeg: als je in een lastige situatie zit, schiet dan op. Als het moet, doe het dan nu en klaar. Goede muziek en veel geduld, haha. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25845 door handmatig-mechanisch
Hehehe, ja, daar zal ik rekening mee houden. Je hoort nog een vraag: bij het verwijderen van de pomp, omdat ik de nieuwe al heb gekocht, heb ik het deksel waar hij op zit geborsteld om de vlekken van de vorige te verwijderen. Denk je dat er iets mis is met de werking?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25870 door handmatig-mechanisch
Als het goed is opgelost, denk ik van niet, want bedenk dat de beschermkap ook als olieopvanger fungeert. Ik denk echter niet dat het voor jou enige invloed zal hebben.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26124 door handmatig-mechanisch
Nou, ik moet je vertellen dat het weer niet is gelukt. Ik heb de oliepomp vervangen en het blijft hetzelfde doen. Ik sluit dat mogelijke probleem nu uit, maar wat zou het probleem kunnen zijn of moet de motor worden afgesteld? De oliedruk bleef op peil toen de vrachtwagen stilstond, maar toen ik hem op snelheid bracht, begon de druk te dalen en kon hij niet meer optrekken. Toen ik een beetje versnelde, kwam hij wel op gang, maar met veel moeite. Er klonk een geluid alsof hij van richting veranderde. Wat zou het kunnen zijn?