Zoek MDM

Bulletin

T/F Code Mode SW 2 33 (Mitsubishi Montero 2001)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25509 door handmatig-mechanisch
T/F Mode SW Code 2 33 (Mitsubishi Montero 2001) Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een uitlezing van de originele MMC MutII-scanner (SS4).

Ik heb de foutreferentie nodig, aangezien ik alle versnellingsbaksensoren en de regelmodule heb gecontroleerd, en dezelfde fout blijft optreden en de versnellingsbak permanent in 4x4 staat.

Wat betekent MODE SW 2 CODE 33?

Hartelijk dank,

Roberto.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25510 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: T/F Mode SW 2 33 Code (Mitsubishi Montero 2001)
Als je een 4x4-modusschakelaar hebt, kan het zijn dat dit een intern probleem veroorzaakt. Er zitten wat weerstanden in. De diagrammen geven aan hoe groot deze weerstanden zijn. Zo is het tenminste bij Ford. Je zou daar kunnen beginnen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #43213 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp T/F Mode SW 2 33 Code (Mitsubishi Montero 2001)
Hallo,
ik heb dezelfde foutcode
, maar het probleem is dat het centrale oranje lampje knippert, maar de 4x4 niet werkt. Het blijft slechts 2 uur branden.
Ik heb de elektrische en pneumatische onderdelen gecontroleerd, maar hetzelfde probleem blijft bestaan. Het probleem lijkt te zitten in de transmissieregeleenheid in het centrale deel van het dashboard. Ik controleer het en als ik een positief antwoord heb, laat ik het je weten.