Zoek MDM

Bulletin

Ontstekingsprobleem op Caravan 2.6 '98

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25498 door handmatig-mechanisch
Ontstekingsprobleem met Caravan 2.6 '98 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb dringend uw hulp nodig. Als ik de auto probeer te starten, start hij niet... hij draait rond, maar slaat niet aan. Hij is 's nachts gestopt met werken, hoewel hij daarvoor, toen ik hem startte, een vreemd geluid maakte, zoals een klikkend geluid... Toen ik aan het rijden was, sloeg de motor af en kon ik hem nooit meer starten. Een elektricien heeft ernaar gekeken, alle kabels gecontroleerd en de auto op de computer aangesloten, maar er werden geen storingen gevonden. Ze vertelden ons dat het de emulator zou kunnen zijn (hij werkt op benzine of benzine). Ik weet niet of dat ermee te maken heeft, maar in februari hebben we de brandstofpomp vervangen omdat die het niet meer deed. Ik zou graag hulp krijgen. BEDANKT!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25602 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ontstekingsprobleem met Caravan 2.6 '98
Het kan aan je startonderbreker liggen. Vraag het na bij iemand die alarmen bedient, of open je schakelaar zonder hem te starten, laat hem 20 minuten staan, sluit hem dan en probeer het opnieuw. Het werkt bij Chevrolets, Fords en misschien ook bij andere. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25605 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ontstekingsprobleem met Caravan 2.6 '98
Iets soortgelijks is mij overkomen en na bijna twee weken onderzoek bleek het mijn krukassensor te zijn, het is als een klein potlood en het gaat naar de zijkant van de demper, ik heb het vervangen en het startte meteen, ik heb een model Caravan uit 1996 met een 3.0-motor, ik hoop dat dit commentaar u helpt, met vriendelijke groet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25631 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank allebei. Blijkbaar is het de startonderbreker. Een monteur is bezig het probleem te verhelpen; hij vertelde ons dat hij de computer opnieuw moest opstarten. Nogmaals bedankt. Jullie reacties waren erg nuttig. Tot snel!