Zoek MDM

Bulletin

Ik heb injectieproblemen met de Stratus 2.4 Turvo.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden - 14 jaar en 2 maanden geleden #25257 door handmatig-mechanisch
Goedemiddag vrienden, ik heb geen pulsatie in de injectoren. Zit er een sensor in of is het dezelfde computer die de pulsatie geeft? In het begin werkten injectoren 1 en 3 nog wel, wat zou het kunnen zijn, want ik ben ten einde raad. Krijgen de injectoren 12 volt gelijkstroom of is het de massa? Ik weet niet welke draad de pulsatie geeft. Volgens mijn kennis zou de massa pulsatie moeten geven, maar het is andersom. De massa is statisch, hij varieert niet. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Bedankt, groeten.
Laatst bewerkt: 14 jaar 2 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25280 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb injectieproblemen met de Stratus 2.4 Turvo
Bij deze systemen werkt de minpool vaak als exciter. Als 1 en 3 voor u werken, kunt u een brug maken tussen de kabel van 1 en 4, en hetzelfde geldt voor 2 en 3. Als er geen pulsaties zijn, is de kans het grootst dat de computer kapot is. Er is echter altijd een mogelijkheid dat het probleem in de bedrading of de connectoren van de computer naar de hoofdconnector zit. Soms speelt vochtigheid een averechts rol. Probeer het eens en laat het ons weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25592 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb injectieproblemen met de Stratus 2.4 Turvo
Hoi Kikemec, groeten. Je tips waren erg nuttig. Ik heb al deze punten gecontroleerd en ben tot de conclusie gekomen dat de CKP soms wel en soms niet werkte. Ik kan het niet verklaren, maar dat was het probleem met deze Stratus. Alvast bedankt voor je opmerkingen, ze waren erg nuttig. In dit geval, ik herhaal, was de CKP het probleem. Deze CKP regelt twee dingen: injectoren en de stroom naar de bobine.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25658 door handmatig-mechanisch
Oké, bedankt voor het plaatsen van de oplossing voor je probleem. Het is ongebruikelijk, zoals je zegt, aangezien die sensor meestal kapot gaat, en dat gebeurt niet af en toe. Bedankt.