Zoek MDM

Bulletin

Renault Clio 1.6 2001 storing

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #25236 door handmatig-mechanisch
Storing in Renault Clio 1.6 uit 2001 - Geplaatst door manual-mecanica
Hallo,
mijn auto heeft al een tijdje hetzelfde probleem; hij start niet, de motor slaat niet aan. Sommige monteurs zeggen dat er iets mis is met het contactslot, anderen zeggen van niet. Ze hebben de injectoren en de accu gecontroleerd, maar niets gevonden. Ik heb natuurlijk geen verstand van autotechniek. Ik zou het erg op prijs stellen als iemand me kan helpen, zodat de monteur me niet blijft voorliegen en me kosten in rekening brengt voor iets dat over een maand toch weer kapot is. Alstublieft!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #25288 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Re: Renault Clio 1.6 2001 storing
Maakt hij geen contact? Of start hij niet? Als er geen contact is, licht het dashboard niet op en werkt er verder niets, dan is er een probleem met het elektrische systeem, met name de accu en de bobines. Als hij niet start, controleer dan of er stroom van de accu en de contactsleutel komt. Als daar geen stroom is, dan is het een startprobleem. Beschrijf in ieder geval het probleem zo duidelijk mogelijk, zodat ik je kan helpen. Als er geen vonk is, dan is het ofwel de krukaspositiesensor of een gecorrodeerd vliegwiel. Laat het me weten als je nieuwe informatie hebt. Succes

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.