Zoek MDM

Bulletin

Renault Clio 1.6 2001 defect

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25236 door handmatig-mechanisch
Renault Clio 1.6 2001 storing Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo,
mijn auto heeft al een tijdje hetzelfde probleem. Hij start niet, maakt geen contact en volgens de monteurs zit er een fout in de startsensor, terwijl anderen zeggen dat de startsensor helemaal niet bestaat. Ze hebben de injectoren en de accu gecontroleerd, maar niks. Logischerwijs heb ik geen verstand van mechanica. Misschien is het handig als iemand me kan helpen, zodat ze me niet blijven voorliegen als ik hem naar de monteur breng en me niet laten betalen voor iets wat over een maand weer kapot is.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25288 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Clio 1.6 2001 storing
Geen contact of geen start? Als er geen contact is, het dashboard of iets anders niet start, is er sprake van een stroomstoring van de accu naar het interieur en de brandstofinjectoren. Als de auto niet start, controleer dan of de accu en de carrosserie wel stroom krijgen. Werkt er niets, dan start hij wel. Geef in ieder geval duidelijk aan wat het probleem is, zodat we u kunnen helpen. Als er geen vonk is, ligt het aan de vliegwielsensor of het roestige vliegwiel. Laat het me weten als u nieuwe informatie heeft. Succes.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.