Zoek MDM

Bulletin

Help Seat Alhambra 2003, olie-indicator en uw

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25116 door handmatig-mechanisch
Help Seat Alhambra 2003, olie indicator en uw Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemorgen. Ik heb een probleem met mijn Alhambra. Ik heb de turbo laten repareren, en de reparatie bestond praktisch uit het plaatsen van een nieuwe. Het probleem is dat het koelvloeistofniveau daarna begon te dalen, en ik heb constant bijgevuld om te voorkomen dat de motor oververhit raakte. Het probleem is dat er nergens lekkage is als hij warm is. De diagnose was dat de waterpomp kapot was, de thermostaat ook kapot was, de katalysator kapot was, en nog een aantal andere dingen. Het probleem is dat ik alleen 's ochtends vloeistof zag lekken als hij helemaal koud was. Ik kon niet precies zien waar de vloeistof vandaan kwam, maar het probleem is dat hij een tijdje geen druppel lekte en dan stopte. Ik ben wanhopig geworden om in cirkels rond te draaien. Ik zou graag willen weten of iemand hier commentaar op kan geven of me advies kan geven. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25131 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Help Seat Alhambra 2003, olie-indicator en uw
Als water valt, laat het een pad achter. Je moet het pad zo ver mogelijk volgen om alle componenten uit te sluiten. Want als je het niet ziet, is het moeilijk voor ons om te bepalen waar het vandaan komt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25136 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Help Seat Alhambra 2003, olie-indicator en uw
Bedankt. Ik zal dit punt alvast beoordelen, zodat ik het je kan laten weten.
Met vriendelijke groet!!!