Zoek MDM

Bulletin

Het begon allemaal met...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24973 door handmatig-mechanisch
Het begon allemaal met..... Gepubliceerd door manual-mecanica
Zoals ik al zei, begon het allemaal met een kortsluiting in de ruitenwissermotor. Van daaruit ging het verder naar de bobine (die ik al heb gekocht) en de diodeplaat (die al zijn vervangen). Daar heeft de monteur de dynamo ofwel niet goed gemonteerd, waardoor er lawaai in de spanrol zit, ofwel beschadigd. Nu een andere vraag: ze hebben de relais van de ruitenwissermotor gecontroleerd en die werken, maar als ik ze terugplaats, veroorzaakt dat dan weer kortsluiting? Wat moet ik doen? Kunt u mij adviseren? Bedankt. Het busje is een Town & Country uit 1996.
Opmerking: Ik heb gemerkt dat de plastic onderdelen van het busje erg broos zijn; ze breken heel gemakkelijk en sommige onderdelen zijn erg versleten en gaan snel kapot.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24994 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Het begon allemaal met...
Als de storing al verholpen is, zult u geen problemen ondervinden met nieuwe zaagsneden, tenzij deze van elders komen; dat het droog is, is normaal gezien het jaar en de klimatologische omstandigheden spelen hierin ook een grote rol.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.