Zoek MDM

Bulletin

Het begon allemaal met...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24973 door handmatig-mechanisch
Het begon allemaal met..... Geplaatst door manual-mecanica
Zoals ik al zei, het begon allemaal met een kortsluiting in de ruitenwissermotor, daarna ging het verder met de bobine (die ik al had gekocht) en de diodeplaat (die hadden ze al vervangen). Daar had de monteur de dynamo niet goed gemonteerd, waardoor er een geluid in de spanner ontstond of die was beschadigd. Een andere vraag is of ze, volgens wat ze hebben gecontroleerd, de relais van de ruitenwissermotor hebben gecontroleerd en die werken wel, maar als ik ze er weer in zet, krijg ik dan geen nieuwe kortsluiting? Of wat moet ik doen? Kunt u me helpen? Bedankt, de truck is een Town & Country uit 1996.
Let op: ik heb gemerkt dat de kunststof onderdelen van de truck erg droog zijn, dat ze bij niets kapotgaan en dat er een aantal erg versleten onderdelen zijn die bij alles kapot kunnen gaan.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24994 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: Het begon allemaal met...
Als de storing al is verholpen, zult u geen last hebben van nieuwe storingen, tenzij deze elders plaatsvinden. Het is normaal dat het hier het hele jaar door droog is, en ook klimaatfactoren hebben een aanzienlijke invloed.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.