Zoek MDM

Bulletin

Vervang de turbo door een Megane II 1.5 dci

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24972 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik ben nieuw hier en ik zou graag wat hulp willen bij het vervangen van de turbo van een Megane. Moet ik de motor laten zakken? Het subframe verwijderen? Ik heb nauwelijks toegang achter de motor. Alvast bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24993 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: De turbo vervangen op een Megane II 1.5 dci
Het kan op beide manieren, met of zonder motor; het hangt af van je vaardigheid en comfortniveau, meer niet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #25001 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: De turbo vervangen op een Megane II 1.5 dci
Bedankt, maar met de motor nog op zijn plek en zonder hem te verwijderen, denk ik dat het onmogelijk is om hem eruit te halen. Er is nergens toegang; het is extreem smal, en zelfs met een lift kun je nauwelijks onderdelen of schroeven zien die je moet demonteren. Wat ik wil, is het verwijderen van de truss en de motor vermijden, indien mogelijk. HARTELIJK DANK VOOR UW HULP. Oh, en de handleidingen die ik heb geraadpleegd, leggen altijd uit hoe je het moet doen met de motor verwijderd. Ik vroeg me af of er een handleiding is die het uitlegt met de motor op zijn plek, maar ik kan er geen vinden.
NOGMAALS BEDANKT VOOR UW HULP, U BENT ERG VRIENDELIJK.