Zoek MDM

Bulletin

NISSAN SENTRA WORDT DOOR GEEN ENKELE SCANNER HERKEND

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24802 door handmatig-mechanisch
Goこんばんは, groeten uit Honduras.

Ik heb een Nissan Sentra uit 2001 met een 1.8L motor. Het motorstoringslampje brandt niet en als ik de auto uitlees, worden er geen fouten of informatie weergegeven. Het probleem is dat de motor erg trilt en zelfs afslaat als ik in de D-stand rijd. Ik heb de bougies, motorsteunen, riemen en brandstofpomp vervangen, maar het probleem blijft bestaan ​​en de diagnoseapparatuur geeft geen informatie. Ik zou uw reactie zeer op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24803 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: NISSAN SENTRA WORDT DOOR GEEN ENKELE SCANNER HERKEND
Hallo,

als het motorstoringslampje niet brandt, is het zeer onwaarschijnlijk dat er een foutcode in de ECU is opgeslagen, waardoor je die foutcode ook niet op een diagnosescanner zult zien.

Wat je wel kunt doen, is een motoranalyse uitvoeren, waarbij je de stationairregelklep (IAC) en de injectoren controleert, en zelfs de lambdasonde, aangezien die laatste soms niet door de boordcomputer van je auto wordt geregistreerd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24805 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: NISSAN SENTRA WORDT DOOR GEEN ENKELE SCANNER HERKEND
CONTROLEER DE BOUGIEKABELS, HET KAN ZIJN DAT ER EEN VERBRAND IS.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24813 door handmatig-mechanisch
Het zou kunnen dat er een probleem is met de versnellingsbak. Wanneer je hem in de D-stand zet, zakt het toerental te laag, waardoor de motor gaat trillen en afslaat. Verhoog het toerental en kijk of het probleem zich dan nog steeds voordoet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24835 door handmatig-mechanisch
Hallo, we hebben al geprobeerd het toerental te verlagen en te verhogen, maar de foutmelding blijft. Ik heb de bougies vervangen, maar het probleem blijft.

Ik heb de versnellingsbak of de injectoren nog niet gecontroleerd... zou dat het probleem kunnen zijn? Ik laat het je

weten.