Zoek MDM

Bulletin

NISSAN SENTRA WORDT DOOR GEEN ENKELE SCANNER HERKEND

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24802 door handmatig-mechanisch
NISSAN SENTRA WORDT DOOR GEEN ENKELE SCANNER HERKEND Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedenavondgroeten uit Honduras.

Ik heb een Nissan Sentra 1.8-motor uit 2001. Het blijkt dat het motorstoringslampje niet gaat branden en dat er geen foutmeldingen of informatie worden gegeven als ik de scan uitvoer. Het probleem is dat de motor veel trilt totdat hij uitgaat als hij in stand D staat. Ik heb de bougies, de motorbevestigingen, de riemen en de brandstofpomp vervangen, maar het probleem blijft bestaan en de scan geeft geen informatie. Ik zou uw reactie op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24803 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: NISSAN SENTRA NIET HERKEND DOOR EEN SCANNER
Hallo,

als het motorstoringslampje niet gaat branden, is het zeer onwaarschijnlijk dat er een fout in de ECU is geregistreerd. U zult dus nooit een fout op een scanner zien.

Wat u kunt doen, is een stappenmotoranalyse of IAC uitvoeren en de injectoren tot aan de lambdasonde controleren, aangezien deze laatste soms niet wordt geregistreerd door de boordcomputer van uw auto.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24805 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: NISSAN SENTRA NIET HERKEND DOOR EEN SCANNER
CONTROLEER DE BOUGIEKABELS, SOMMIGE KUNNEN VERBRAND ZIJN.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24813 door handmatig-mechanisch
Let op, het kan zijn dat er problemen zijn met de versnellingsbak. Als je hem in D zet, daalt het toerental aanzienlijk, wat trillingen veroorzaakt en dan slaat hij af. Verhoog het toerental en test of dat ook gebeurt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24835 door handmatig-mechanisch
Hallo, we hebben het toerental verlaagd en verhoogd, maar hij geeft nog steeds dezelfde foutmelding. Ik heb de bougies vervangen en hetzelfde probleem.

Ik heb de versnellingsbak of de injectoren niet gecontroleerd... zou dat het probleem kunnen zijn? Ik laat het je weten,

SLS.