Zoek MDM

Bulletin

motor valt uit bij accelereren

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #24904 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Motor slaat af bij accelereren
Het is heel gemakkelijk uit te sluiten of het aan je oude pomp ligt. Het werkt voor jou. Spuit tijdens het opvoeren meer benzine in met een spuit of een klein flesje met een gaatje erin. Als de benzine blijft staan, is het benzine. Zo niet, dan geeft de meter leeg aan. Ik raad aan om een voltmeter op de accu te installeren en te controleren of de spanning niet daalt tijdens het accelereren. Ik hoop dat het helpt. Succes.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31231 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik hoop dat dit helpt. Mij is hetzelfde overkomen, en de manier om dit te doen is door de carburateurs te demonteren en schoon te maken, maar zonder ze helemaal te demonteren, alleen de tanks, en vervolgens de leidingen droog te föhnen. Blijkbaar is het de brandstof die in slechte staat is. Nu ga ik proberen filters en een waterafscheider te plaatsen. Ik heb alles geprobeerd... bougies... pomp... maar dit is nu al drie keer het probleem. Ik hoop dat dit helpt. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31275 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, mijn collega's en ik hadden ooit een probleem met de motor van een Mitsubishi. Eerst hebben we de injectoren schoongemaakt en gecontroleerd of de brandstofpomp niet verstopt zat. Daarna hebben we ook gecontroleerd of de motor niet te laat was. Helaas was het een beetje te laat, maar nadat we dat allemaal hadden gedaan, werkte hij weer perfect. Je kunt dat proberen om te kijken of dat voor jou werkt. Als dat niet zo is, laat het me dan weten, dan kan ik mijn hoofdmonteur vragen waarmee hij je kan helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 4 maanden geleden #48934 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp: motorstoring bij accelereren
Hoi Varonlaser, ik hoop dat je me kunt helpen en deze melding kunt zien. Ik heb een vergelijkbare motor, maar dan uit 2013, met 120 draaiuren buiten de garantie, en hetzelfde probleem. Hoe heb je het gerepareerd? Wie heeft het voor je gerepareerd? Ze zeggen dat het de elektronische pomp zou kunnen zijn, die meer dan $1.000 kost. Er zijn hier in Argentinië veel fabrieken.
Bedankt,
Cipriano.