Allereerst wil ik jullie beiden bedanken voor de antwoorden. Ik heb er gebruik van gemaakt en de werkplaatshandleiding voor mijn auto gedownload, die u op deze pagina kunt vinden (ik was behoorlijk verrast), en het lijkt de waterpomp te zijn, althans op de tekening in de werkplaatshandleiding zijn ze hetzelfde, in een gewone werkplaats vragen ze me € 400 om hem te repareren, en ze adviseren me ook dat het de moeite niet waard is (tot wanneer, als ik er nog niet genoeg van heb, hoe lang hij het al volhoudt, enz. dat weet u al), maar in werkelijkheid is deze auto het eerste grote probleem dat ik heb, afgezien van de dynamoregelaar, die tot ik ontdekte dat het de regelaar was, 3 accu's liet doorbranden, verder heeft hij me geen andere problemen gegeven, dus ik denk dat ik het zelf ga oplossen, misschien schrijf ik wel een van die stapsgewijze berichten, behalve het vervangen van olie, filters, bougies en nog 4 onzindingen, ik heb geen verstand van mechanica, het zou kunnen eindigen in een stapsgewijze demontage en op de sloop belanden, maar ach, wat kan ik eraan doen? Lose, trouwens, het kan me geen bal schelen. Groeten.