Zoek MDM

Bulletin

linker dimlicht werkt niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2473 door handmatig-mechanisch
Linker dimlicht werkt niet Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik wilde vragen of iemand mijn probleem kent of kent. Het gaat om het volgende: Ik heb een VW Polo uit 1998 en het dimlicht aan de linkerkant werkt niet. Alleen het grootlicht werkt aan die kant en aan de rechterkant werken zowel het grootlicht als het dimlicht perfect. Ik heb het getest om te zien of het een zekering, een relais of een kabel was, maar tot nu toe heb ik niets kunnen vinden, want alles lijkt in orde. Het enige wat ik heb kunnen vinden, is dat de kabel die 12 volt zou moeten krijgen om de dimlichtpin te voeden, dat niet krijgt. Ik heb het gecontroleerd en gecontroleerd, maar ik kan niet vinden waar het probleem zou kunnen zitten. Ik herhaal, het is niet een zekering, relais of kabels. Alvast bedankt voor uw hulp!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2494 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Linker dimlicht werkt niet
Heb je gecontroleerd of de gloeidraad van het dimlicht van de lamp doorgebrand is, waardoor hij niet brandt? Het lijkt misschien gek, maar een van de twee lampen zou doorgebrand kunnen zijn, waardoor hij alleen op grootlicht werkt.

Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2529 door handmatig-mechanisch
Hoi, de test met de gloeilamp was de eerste die ik probeerde. Ik heb ook een nieuwe gebruikt tijdens de tests, dus dat is het niet... toch bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2584 door handmatig-mechanisch
Hallo, persoonlijk zou ik, afgezien van relais, lampen en andere componenten, controleren of er een stopcontact is op de afstandsbediening waar je de lampen aanzet, wat de storing die je beschrijft zou kunnen veroorzaken. Die gaan ook vaak kapot.
Met vriendelijke groet