Hallo, hoe gaat het? Het is een leugen dat deze motoren last hebben van dat probleem. meestal als het gebeurt is het te wijten aan een slechte handeling van de technicus, om u te helpen ga ik ervan uit dat er niet aan de motor is ingegrepen, ik bedoel dat het hoofdcircuit niet is hersteld, als de breuk optreedt in het externe deel waar de demper is gemonteerd, moet u controleren of de demper uitsteekt uit de punt van de krukas en of de schroef op de demper vastdraait, als deze niet verkeerd wordt vastgedraaid, deze schroef heeft 134 lb-ft aangebracht vet op de draad en vooral tussen de kop van de schroef en de ring dit zodat bij het vastdraaien soepel op de ring draait,,, sommige goedgekeurde dempers zijn defect vanuit de fabriek,, Ik raad aan om het naar een draaibank te brengen en het te monteren, te controleren of het niet kromtrekt, als de tweede krukas die u erin zet een tweede is, moet u het laten controleren in een slijpmachine en controleren of het niet buiten zijn eigen as draait,,, of het niet gedraaid is, ook al is dat visueel niet zichtbaar Sommige van deze krukassen zijn geraakt en hebben de neiging om te draaien, wat breuk veroorzaakt. Vertel me meer over dit probleem. Ik denk dat ik je kan helpen. Veel succes.