Je hebt gelijk, "Apollo 11", ik heb maar twee aansluitingen op de dynamo. Ik ga nog een keer kijken of ik het goed begrijp, want eerlijk gezegd ben ik goed in mechanica, maar op elektrisch gebied zit ik in de problemen:
De I van de spanningsregelaar gaat naar de + en loopt door het waarschuwingslampje op het dashboard.
De A gaat naar de + van de accu.
De S gaat naar de + van de contactsleutel (met een ampèremeter als indicator op het dashboard)
. De F gaat naar de dynamo waar "field" staat.
Welke kabel met een diameter kan ik gebruiken om de verbinding te maken tussen de + schroef van de dynamo en de accu, aangezien ik begrijp dat die een gemiddelde dikte moet hebben?
Iets anders wat ik heb gelezen tijdens een beetje onderzoek, is dat als het waarschuwingslampje niet is aangesloten, de accu niet oplaadt. Zou dit kunnen kloppen?
De waarheid is dat ik hem beetje bij beetje in elkaar zet. Het is een Peugeot 504 Mod 76 en ik heb overal onderdelen van het dashboard. In principe zou ik graag een eenvoudig acculaadcircuit willen aansluiten met wat ik heb (zie eerdere afbeeldingen) om hem te kunnen testen terwijl de monteurs klaar zijn.
Alvast bedankt voor je tijd.