Bij voorbaat dank voor jullie suggesties, zowel megabit als rocco. Aan de ene kant, megabit, denk ik dat wat je zegt over een remcompensator, als die er al een heeft (nou ja, ik meen het gezien te hebben als een verdeler waarbij een paar buizen rechtstreeks van de rempomp komen en één die naar achteren uitgaat). Ik begrijp dat de laatste de verdeler is die de cilinders van de achteras voedt. Ik zou begrijpen dat ze ongebalanceerd kunnen zijn als er een buis naar elke cilinder zou gaan, maar omdat er maar één buis uitkomt en wanneer die de differentieelas bereikt, vormt die een T-stuk en geeft die aan de rechtercilinder en de linkercilinder, waarbij het buisje dat de rechtercilinder voedt veel korter is. Ik begrijp dat ik op het punt van de T-stuk één druk ontvang, die ik verdeel over de twee trommels. Dat is natuurlijk wat me aan het twijfelen brengt. En wat Rocco me vertelt, ik herinner me dat ik een tandwiel zag dat, afhankelijk van de beweging, de afstand tussen de twee remschoenen aanpaste aan de... Ik heb de trommel geprobeerd, maar ik weet natuurlijk niet of die goed vastzit of niet. Ik heb gehoord dat de trommel ook defect zou kunnen zijn. Zou dat zo kunnen zijn?
Ik kijk uit naar uw reactie en dank u hartelijk voor uw reactie.