Zoek MDM

Bulletin

Automatische transmissie - Mercedes Benz 190E model 1984

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden - 14 jaar en 3 maanden geleden #24371 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb problemen met mijn automatische transmissie. Hij bonkt bij het schakelen door alle versnellingen. Mijn vertrouwde monteur heeft de prestaties van de transmissie enigszins weten te verbeteren, maar de schade blijft. De monteur ontdekte dat er een technisch rapport (bulletin) van Mercedes-Benz is waarin staat dat de 190E-modellen van 1984 tot en met 1989 een defecte transmissie hebben en dat de enige manier om dit probleem op te lossen is door een transmissie uit 1990 te installeren, waardoor de storing zou worden verholpen. Hoe nauwkeurig is dit technische rapport? Ik zou alle hulp zeer op prijs stellen.

Met vriendelijke groet,

eholu49
Laatst bewerkt: 14 jaar 3 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24389 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Automatische transmissie - Mercedes Benz 190E model 1984
Hallo vriend, voor zover ik weet had de Mercedes 190 dit probleem ook. Als de oplossing is om het te vervangen, werkt de reparatie niet goed en blijft de schakelbeweging altijd hetzelfde.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.