Zoek MDM

Bulletin

OIL PRESSURE WOLSVAGEN PASSAT 1.8T 2004 20VAL.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #40511 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: OLIEDRUK WOLSVAGEN PASSAT 1.8T 2004 20VAL.
Kunt u mij precies vertellen welke symptomen u heeft en welke motor uw auto heeft?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #40527 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: OLIEDRUK WOLSVAGEN PASSAT 1.8T 2004 20VAL.
Hallo goedemiddag, kijk, het is een Passat 1.8 turbo 20 kleppen, hij is onlangs afgesteld maar het dashboard geeft nog steeds een te lage druk aan, ik heb het gecontroleerd met een manometer en die geeft inderdaad ongeveer 5 aan, het probleem is dat als ik hem uit en weer aan zet de druk omhoog gaat maar het is maar voor een paar minuten, ik heb de oliepomp, het carter en de vulvo al vervangen evenals het dubbele kleppenfilter, weet u misschien iets anders, mijn telefoonnummer is 245 107 6552 stuur me een bericht en ik bel je terug, ik zou het op prijs stellen, heel erg bedankt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #40538 door handmatig-mechanisch
Zoals je me vertelt, zou het probleem weer je oliepomp kunnen zijn. Heb je de originele gemonteerd? Ik heb meerdere Audi Passats 1.8 turbo's gehad waarbij het lampje voor lage oliedruk ging branden. Het vervangen van de pomp heeft het probleem opgelost, aangezien de originele nogal duur is. Mijn onderdelenhandelaar heeft er een van Bruck voor me gekocht en ik heb geen problemen gehad. Als je het filter goed hebt schoongemaakt, hoor je wat geluid in de motor. Je had ook de oliedrukslang naar de turbo moeten vervangen, want het komt vaak voor dat deze slang ook verstopt raakt en uiteindelijk de turbo kapotmaakt. Bij problemen kun je me bellen op mijn mobiele nummer 5518 447144. Ik woon in Mexico-Stad.