Zoek MDM

Bulletin

OIL PRESSURE WOLSVAGEN PASSAT 1.8T 2004 20VAL.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 week geleden #24175 door handmatig-mechanisch
OLIEDRUKVENTIEL PASSAT 1.8T 2004 20VAL. Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb onlangs een van deze motoren gebeld, maar nu heb ik een probleem waar ik geen verklaring voor kan vinden. Het waarschuwingslampje voor de oliedruk gaat branden en geeft aan dat ik de motor onmiddellijk moet stoppen. Ik heb de drukpen vervangen, maar het is nog steeds hetzelfde. Het vreemde is dat hij niet meteen aangaat, maar als de auto al op bedrijfstemperatuur is en ik er een tijdje mee loop, zet ik hem uit en als ik hem aanzet, werkt hij nog een tijdje normaal en gaat het waarschuwingslampje weer branden. Ik heb de druk gemeten bij stationair draaien en die gaf me iets meer dan 25 psi en bij ongeveer 3000 tpm is hij bijna 40PSI,,, IK HEB GELEZEN DAT DIT PROBLEEM HEEL VAAK VOORKOMT BIJ DEZE AUTO'S, MAAR NERGENS GEVEN ZE EEN BEVREDIGEND ANTWOORD,,,EN IK HEB BIJNA GEEN ERVARING MET DEZE AUTO'S,,ALS IEMAND MIJ KAN HELPEN, ZOU DAT GEWELDIG ZIJN, HET IS EEN WOLVAGEN PASSAT 1.8 TURBO 20VAL MODEL VAN 2004. DANK U WEL

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 week geleden #24202 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: OLIEDRUK WOLSVAGEN PASSAT 1.8T 2004 20VAL.
Welk oliefilter heb je geplaatst? In deze motoren moet je een filter met dubbele kleppen gebruiken. Als het probleem aanhoudt, vervang dan de oliepomp. Dit zijn de oplossingen die voor mij in deze motoren hebben gewerkt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 week geleden #24248 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: OLIEDRUK WOLSVAGEN PASSAT 1.8T 2004 20VAL.
Oké, ik zal morgen het filter controleren dat ik heb geïnstalleerd. Ik weet nog dat het er een is voor 10.000 km, maar ik weet niet zeker of het een dubbele klep is. Bedankt voor je reactie, zodra ik meer informatie heb, laat ik het je weten. Hopelijk is het alleen het filter.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 6 dagen geleden #24289 door handmatig-mechanisch
Controleer het filter, maar controleer voor het aansluiten van de pomp of de olieaanzuiging niet verstopt is. Zo sluit u eerst de eenvoudige problemen uit en daarna de complexere problemen, zoals de oliepomp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #40508 door handmatig-mechanisch
HALLO KIJK ALSJEBLIEFT, IK MOET WETEN WAT ER MET JE PASSAT IS GEBEURD, OMDAT MIJ OOK HETZELFDE OVERKOMT. IK BEN NET BEGONNEN MET HET PROBLEEM EN PS IK KAN HET NIET VINDEN. ALSJEBLIEFT, WIE DIT ZIET, HELP ME DAN, HET IS DRINGEND. BEDANKT.