Zoek MDM

Bulletin

Probleem met de airbag in een Ibiza uit 2001

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2409 door handmatig-mechanisch
Ik heb een probleem met een Ibiza uit 2001. Het airbaglampje blijft branden en ik kan de oorzaak niet vinden. Mijn onderzoek wijst uit dat het probleem zich in de passagiersstoel bevindt, maar ik weet niet zeker wat het probleem zou kunnen zijn. Als iemand het kan verduidelijken, zou dat erg nuttig zijn.
Dank u wel

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2423 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de airbag op een Ibiza uit 2001
Vriend, kijk eens naar de foutcodes op de stoel. Ze komen vaak voor, vooral bij de gordelspanners. Het is een veelvoorkomend probleem bij VW en Ibiza.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2444 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de airbag op een Ibiza uit 2001
Ik weet niet welke auto je bedoelt, maar de Fiat Stilo activeert regelmatig een airbagalarm wanneer de bestuurdersstoel wordt verplaatst.
Het probleem is een connector onder de stoel die losraakt wanneer de stoel wordt verplaatst.
Ik weet dat het niet dezelfde auto is, maar...
Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2447 door handmatig-mechanisch
Bedankt, maar ik heb de diagnosemachine laten draaien en het geheugen gewist, en tot nu toe is hij nog steeds niet opgestart. Bedankt. De volgende keer zal ik onthouden wat je me vertelde.
Heel erg bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2489 door handmatig-mechanisch
Als het foutgeheugen niet opnieuw is geactiveerd, komt dat doordat de fout sporadisch is en mogelijk te wijten is aan wat Zulu zegt: een losse connector onder de stoel of de spannerkabel die vastzit in de stoelrail.

Kijk eens, want misschien heb je daar het verhaal.