Zoek MDM

Bulletin

Ruitenwisservloeistof - Toyota Corolla uit 1993

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24086 door handmatig-mechanisch
Ruitenwisservloeistof - Toyota Corolla 1993 Geplaatst door manual-mecanica
Mijn ruitenwissers werken, maar er komt geen straaltje water uit als ik op de knop druk. De auto heeft een ruitenwisserreservoir, maar ik weet niet wat er mis is.
Heeft iemand een handleiding, een afbeelding of iets dergelijks om te laten zien hoe ik dit kan repareren?
Alvast bedankt aan iedereen die me kan helpen of het probeert.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24110 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ruitenwisserwater - Toyota Corolla 1993
Vriend, allereerst moet je de motor van de watertank testen. Dat is heel eenvoudig. Stuur met twee kabels gelijkstroom van de accu naar de kleine motor en kijk of hij geluid maakt. Als dat zo is, kan het probleem een zekering of de afstandsbediening zelf zijn. Zo niet, vervang hem dan en klaar. Als je nu op de knop drukt en de motor een geluid maakt en er nog steeds geen water uitkomt, dan zijn de handgrepen geblokkeerd en is er niets anders aan de hand. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24126 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ruitenwisserwater - Toyota Corolla 1993
Heel erg bedankt. Ik ga het proberen en laat je weten hoe het ging. Met mensen zoals jij hoop ik veel te leren en me niet op het verkeerde been te laten zetten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24127 door handmatig-mechanisch
Als de motor geluid maakt en de gaten schoon zijn, controleer dan de slangen. Ze kunnen verstopt zijn, hoewel dit niet vaak voorkomt, maar er kan van alles aan de hand zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24128 door handmatig-mechanisch
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om het te lezen en natuurlijk ook voor het advies. Natuurlijk moet u alle oorzaken uitsluiten terwijl u het uitlegt.