Zoek MDM

Bulletin

gefloten, veranderingen komen niet binnen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24025 door handmatig-mechanisch
Fluitend, de versnellingen gaan niet aan. Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemorgen, ik heb een probleem met de versnellingsbak. Hij wil niet in een versnelling schakelen. Ik start hem, zet hem in zijn vooruit en hij trekt heel goed op, maar hij schakelt niet. Hoe harder ik druk, hoe sneller hij gaat, maar de motor blijft draaien. Ik schakel nog twee versnellingen terug en de versnelling schakelt nog steeds. Het lijkt alsof de TPMS-sensor niet werkt. Ik heb het nog niet gecontroleerd. Ik wil graag verschillende opties om te starten. Bedankt voor uw aandacht.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24076 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp Re: Fluiten, versnellingen gaan niet aan
Je hebt het over de automaat?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24103 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp Re: Fluiten, versnellingen gaan niet aan
Als het een automaat is, heb ik hem er vandaag uitgehaald en ga ik kijken wat ik zie. Ik heb motoren gerepareerd, maar geen transmissies, hoewel ik er af en toe een paar heb opengemaakt om er vertrouwd mee te raken en ze weer in elkaar heb gezet. Nu ik hem heb verwijderd, wil ik ook graag weten hoe ik hem het beste kan repareren, wat ik wel en niet moet doen. Ik zou je zeer dankbaar zijn, mijn vriend. Bedankt en tot ziens.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24115 door handmatig-mechanisch
Hé, mijn vriend, het repareren van de versnellingsbak is een beetje ingewikkeld. Het is niet zo makkelijk om te doen en je moet veel voorzorgsmaatregelen nemen. Ten eerste moet je weten dat de masterkit erg duur is. Ten tweede worden de koppelingsplaten in een vaste volgorde geleverd; ze zien er allemaal hetzelfde uit, maar hun dikte varieert in micrometers. Het kleppenhuis heeft een paar kleine kogeltjes. Als er eentje af valt en je hebt de handleiding niet, weet je nooit waar die hoort. Mijn advies is om hem eruit te halen en op te sturen voor reparatie. Dat is de beste en meest economische optie.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24144 door handmatig-mechanisch
Je hebt gelijk, maar ik heb hem al opengemaakt en de schijven er in de juiste volgorde uitgehaald en alles er weer op gezet. Het lijkt me echt helemaal niet moeilijk, en de pakkingset hier is niet duur. De turbine zelf kost ongeveer $ 280, terwijl ze in een normale werkplaats wel $ 1200 zouden vragen. Ik heb ook al gezien waar de pellets of ballen zich bevinden. Als ik klaar ben, laat ik je weten hoe het is gegaan. Bedankt.