Zoek MDM

Bulletin

Seat Ibiza 05 mistlampen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2400 door handmatig-mechanisch
Seat Ibiza 05 mistlampen Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik zou graag willen dat iemand mij kan helpen en vertellen hoe ik de mistlampen aan de voorzijde op mijn Seat Ibiza kan monteren. Ik heb namelijk alleen de achterlichten en ik weet niet hoe ik de kabel moet trekken... BEDANKT, met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2419 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Seat Ibiza 05 mistlampen
Hoi Josette, het probleem dat je hebt is het doorvoeren van de kabels naar de cabine, toch? Je tilt de motorkap op en rechts onder de ruitenwissers zit een klein plastic roostertje, dat van top tot teen tegen de ruit aan loopt. Goed onder dat roostertje, je moet goed kijken. Rechts, vlakbij de spatbordrand (lijkt me) zit een kabel met een elastiekje eromheen. Daar moet je de kabels doorheen leiden. Wees voorzichtig met de pakking, want als je die niet bevestigt of kapotmaakt, lekt er water in het interieur. Dan neem ik aan dat je hem moet aansluiten op de knop voor de verlichting. Ik hoop dat je hem in ieder geval vindt. Groeten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2436 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Seat Ibiza 05 mistlampen
Oké, heel erg bedankt. En weet je, afgezien van een autosloperij en een Seat, waar ik de schakelaar voor de mistlampen kan vinden? Ik weet niet eens hoeveel dat zou kosten.