Goedemiddag, ik ben steeds meer teleurgesteld over mijn aankoop, een Nissan Xtrail uit 2003. Eerst was er het motorgeluid, toen de oververhitting, toen de kosten van de reserveonderdelen, en uiteindelijk vertelden ze me dat er een klein lek in het stuurbekrachtigingshuis zit.
Wat dit stuurbekrachtigingshuis betreft, heb ik de Nissan-dealer gebeld en die vertelde me dat het $ 1.900 kost, wat een verrassing! Ze vertelden me dat het stuurbekrachtigingshuis verzegeld is en dat er geen set pakkingen voor reparatie bij zit.
Kan iemand me helpen, wat kan ik doen? Ik heb al te veel geld uitgegeven, is er een oplossing of manier om het lek te repareren?
De auto kostte me $ 17.500 USD en de reserveonderdelen die ik beschrijf zijn erg duur.
Koppakking $ 100
Zuigerveren $ 1.147,96
Halve manen $ 14
Inlaatkleppen $ 214,64
Uitlaatkleppen T30 $ 240
Distributieketting $ 232,10
Temperator en schoenen $ 132
Krukastandwiel $ 38,70
Waterpomp T30 $ 75
Voordeksel T31 $ 248,93
2 Vervangen doosbevestiging $ 36
Kijk, het kost bijna $ 3.700 als je de stuurhuis- en stuurkogelgewrichtsteunen niet meetelt, die in één geheel worden geleverd en er is geen manier om alleen het kogelgewricht te vervangen, je moet de hele aluminium constructie vervangen, die $ 280 per stuk kost en er zijn er twee!!!