Zoek MDM

Bulletin

Ford Ranger-koppeling

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23831 door handmatig-mechanisch
Ford Ranger koppeling Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik heb een vraag voor degenen die verstand hebben van Ford Rangers. Ik ben de koppeling van een Ranger uit 1996 aan het vervangen. Toen ik de koppelingsset kocht, vertelden ze me dat de koppelingskorf verstelbaar is. Mijn vraag is: hoe stel ik die af? Ik ben al eens van andere auto's overgestapt en je haalt hem er gewoon uit, koopt hem, monteert hem, lijnt het vliegwiel opnieuw uit en dat is alles. Maar als ik niet wist hoe ik de korven moest afstellen, zou ik het zeer op prijs stellen als iemand me wat informatie kon geven over deze Rangers. Ik heb de truck namelijk gedemonteerd en moet hem weer in elkaar zetten, maar dat heb ik nog niet gedaan vanwege die twijfel. Heel erg bedankt allemaal en succes.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23864 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Ranger Clutch
De waarheid is dat ik nog nooit heb gehoord dat ze aangepast zijn. Ik heb al veel Ford Rangers aangepast en ik heb er nooit iets aan aangepast, en ze werken perfect, nooit problemen mee gehad. En voor zover ik weet worden ze ook nooit aangepast. Ze zitten vastgeschroefd aan het stuur en dat is alles, ik moet er alleen voor zorgen dat het niet te plat staat.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.