Zoek MDM

Bulletin

Om mijn 98 Stratus te starten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden - 14 jaar en 3 maanden geleden #23712 door handmatig-mechanisch
Om mijn 98 Stratus te starten Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Het probleem met mijn Stratus uit 1998 is dat als ik hem start (niet aanzet), maar om hem op gang te krijgen, hij de neiging heeft om uit te schakelen, maar hij slaat niet uit. In plaats daarvan begint hij te hoesten. Als ik het gaspedaal niet helemaal intrap, blijft hij daar staan terwijl hij probeert te starten, langzaam en hoestend. Er is een detail: als hij op snelheid start, is er geen fout, sterker nog, de machine voelt het niet eens, alles is in orde. Het enige detail is dat als ik bij een stoplicht sta, als ik hem stop, hij veel trilt en om te starten, weer dat hoesten. Dat gebeurt niet als ik hem start met het gaspedaal helemaal in, dan start hij prima. Groeten
Laatst bewerkt: 14 jaar en 3 maanden geleden door . Reden: kalligrafie

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23738 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Stratus uit 1998 starten
Controleer of de motor op drie cilinders stationair draait. Als dat niet het geval is, controleer dan of het mengsel goed is, wat wil zeggen dat de motor niet stikt door een teveel aan brandstof.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden - 14 jaar en 3 maanden geleden #23743 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Stratus uit 1998 starten
Hallo, ik begrijp echt niet wat je bedoelt met relenti en hoe ik weet of de mix correct is, leg het me alsjeblieft uit...bedankt
Laatst bewerkt: 14 jaar 3 maanden geleden door . Reden: spelling