Zoek MDM

Bulletin

Probleem met starten Hyundai Accent `98

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2364 door handmatig-mechanisch
Hallo vrienden, ik heb het volgende probleem: elke keer als de auto (Hyundai Accent) een paar uur stilstaat, duurt het een eeuwigheid voordat hij start, maar dan slaat hij aan en als ik hem zo vaak stop als ik wil, start hij zonder problemen. Het probleem doet zich alleen voor als de auto lang stilstaat. Ik heb gehoord dat de volgende onderdelen mogelijk defect zijn: klopsensor, brandstofdrukregelaar en brandstofpomp. Wat zou het kunnen zijn?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt :(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2377 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met starten van een Hyundai Accent '98
Het is raadzaam om de brandstofdruk te meten bij het starten van de motor en de instructies van de fabrikant te raadplegen.
Het kan ook een defect aan de motortemperatuursensor zijn; het is niet nodig om weerstand x temperatuur te meten!!!! en raadpleeg de tabel van de voertuigfabrikant.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2384 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met starten van een Hyundai Accent '98
Vriend, het meest waarschijnlijke probleem is de temperatuursensor. Meet de weerstand, die ongeveer anderhalve volt zou moeten zijn. Controleer anders de drukregelaar op de injectorgroef.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2586 door handmatig-mechanisch
U moet de brandstofdruk meten, maar het kan ook aan de drukregelaar liggen.