Zoek MDM

Bulletin

Het vervangen van het glas van de bestuurdersspiegel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23514 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb onlangs de spiegel van mijn Lancia Dedra gestoten en een kant van het glas gebroken. Omdat ik binnenkort de APK moet halen, heb ik de spiegel besteld bij een automaterialenzaak. Mijn vraag is hoe ik het gebroken glas eruit krijg en het nieuwe glas terugplaats? Ik denk dat het nieuwe glas met speciale hars aan de spiegel wordt gelijmd. Kunt u mij adviseren hoe ik dit moet doen, zodat ik het nieuwe glas niet breek als ik het terugplaats?

Met vriendelijke groet, Luis

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23534 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Bestuurdersspiegelglas vervangen
Als u het reserveonderdeel hebt besteld, wordt het compleet geleverd, niet alleen het glas. Als het compleet is, moet u een driehoekige afdekking aan de binnenkant van de auto verwijderen en drie moeren van 10 mm losdraaien, waarna het gemakkelijk loskomt. Als u de pure spiegel plaatst, is het het beste om deze te verwijderen en buiten te plakken om hem correct te kunnen bevestigen. Zo niet, breng dan siliconenkit voor huishoudelijk gebruik voor glas aan, lijm deze vast en plak er timmermanstape op om het vast te zetten en te voorkomen dat het valt. Over het algemeen hebben de lijmen een minimale uithardingstijd van 2 uur.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23564 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Bestuurdersspiegelglas vervangen
Dank u wel, u bent een grote hulp geweest.

Met vriendelijke groet.