Zoek MDM

Bulletin

-

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #37330 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp van de Carscan Pro multi-brand scanner www.vagcom.com.ar
Voor mij is de Launch X-431 Master de meest praktische. Hij print de gegevens in één keer en is volledig draagbaar. Je kunt er een proefrit mee maken op straat. Ik gebruik hem al 7 jaar en heb nog nooit een probleem gehad.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #37331 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp van de Carscan Pro multi-brand scanner www.vagcom.com.ar
Ik kom uit San Lorenzo, Paraguay.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #37341 door handmatig-mechanisch
Als dat waar is, heeft de draagbaarheid van een scanner veel voordelen. De Launch of de Rasther zijn erg praktisch, maar je moet er wel een flinke som geld voor neertellen. Nou, je mening over een scanner die maar weinigen hebben, is erg nuttig. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41986 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmechanica op het onderwerp -
Hallo, geweldig forum. Ik ben nieuw hier. Ik overweeg ook om de Carscan Pro te kopen. Ik hoor graag van degenen die hem al hebben. Alvast bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41993 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp -carscan
Hallo collega's, na een paar keer langs te zijn geweest hebben ze gelukkig de interface van mijn Carscan gerepareerd. Nu, bijna een jaar later, kan ik zeggen dat het goed werkt. De service die ze je bieden in de assistentie is beter dan de apparatuur. Op dezelfde dag hebben ze het veranderd en bijgewerkt. De waarheid is dat Ignacio te ver is gegaan (Ignacio is verantwoordelijk voor de technische assistentie). Nu, begin juni, is er een update die de merken die hier in Uruguay ontbraken (Toyota, Honda bijvoorbeeld) uitbreidt. Dat is tenminste wat ze me vertelden. Ik zal het je later vertellen.