Zoek MDM

Bulletin

-

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden - 12 jaar en 11 maanden geleden #23477 door handmatig-mechanisch
- Gepubliceerd door manual-mecanica
-
Laatst bewerkt: 12 jaar en 11 maanden geleden door . Reden: Agressieve opmerkingen

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden - 13 jaar en 9 maanden geleden #27924 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Carscan pro multi-brand scanner www.vagcom.com.ar
Hallo, ik kom uit Argentinië (Chaco). Ik ben ook naar deze apparatuur aan het kijken. Ik kan je vertellen dat een vertegenwoordiger van het bedrijf me heeft gebeld nadat ik het formulier op de website had ingevuld en ik overweeg de aankoop ervan te overwegen. Met vriendelijke groet.
Laatst bewerkt: 13 jaar 9 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 week geleden #36653 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Carscan pro multi-brand scanner www.vagcom.com.ar
Ik kom uit Uruguay en ik heb persoonlijk de Carscan Pro gekocht, maar tot nu toe ben ik er helemaal niet tevreden mee. De eerste keer dat ik hem aansloot, brandde hij door en ik ben teruggegaan naar Buenos Aires, waar ze hem hebben gerepareerd. Nu gebruik ik hem met angst en beven, omdat hij helemaal niet goed werkt. Hij voldoet niet aan alle functies die hij belooft. Ik heb ze inmiddels gevraagd om hem te vervangen om te kijken wat er gebeurt, want ik heb er last van, want hij is niet goedkoop genoeg om problemen te krijgen. Ik zal het je later vertellen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 week geleden #36674 door handmatig-mechanisch
Gelukkig besloot ik hem niet te kopen. Ik ben hem in het echt gaan bekijken bij de olijfgaard, maar ik was niet overtuigd. Het apparaat is erg ingewikkeld. Het gaf me het gevoel van een mengelmoes. De interface heeft de meest doorsnee knoppen en draaiknoppen. De software lijkt behoorlijk goed uitgewerkt, maar je moet het ene scherm verlaten om het andere te openen en op een knop te drukken, wat een chaos is, niet praktisch voor de prijs, die het niet waard is. Hoe dan ook, laten we hopen dat het apparaat op alle vlakken verbetert.
Dit is onder andere een middenklasse apparaat. In dat geval raad ik de Inyemot aan, ook middenklasse maar die erg goed werkt en een zeer goede prijs heeft.
Als je besluit een high-end apparaat te kopen, raad ik de SPC Max of de Dec aan.
In mijn geval heb ik de SPC Max, een high-end apparaat. Aarzel niet om me om advies te vragen voordat je een miskoop doet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #37324 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp van de Carscan Pro multi-brand scanner www.vagcom.com.ar
Hallo, ik werk bij een grote reparatiewerkplaats in Groot-Buenos Aires. We gebruikten hier tot 2009 de oude SPC 960. Omdat de aftersales-ondersteuning voor die scanner verschrikkelijk is, en ook omdat we twee keer problemen met het apparaat hadden en het moesten opsturen voor reparatie, hebben ze ons daarvoor kosten in rekening gebracht (zelfs de eerste keer viel het onder de garantie, maar toen vertelden ze ons dat er iets was doorgebrand, wat niet onder de garantie viel).
Vanwege die ervaringen met de garantie en de ondersteuning die we kregen, besloot de eigenaar niet te upgraden en kocht hij in 2010 de Carscan. Die gaf ons zeer goede resultaten. Bovendien konden ze mijn vragen elke keer dat ik de aftersales-ondersteuning belde met een vraag beantwoorden. (Sergio, als uw scanner onder de garantie valt, begrijp ik dat u kosten in rekening zijn gebracht om het probleem te verhelpen.)

Tegenwoordig hebben we twee collega's in de buurt, een met de SPC en de ander met de DEC, en soms brengen ze hun auto's naar ons om te scannen (veel nieuwe VW's, Vento's, Passat's, Tiguan's, Mercedes-Benz en andere luxe auto's). Daarom weet ik dat de Carscan auto's diagnosticeert die andere scanners niet kunnen.

We moeten scanners niet generaliseren of kleineren, want hoe uitgebreid ze ook beweren te zijn, ze kunnen altijd een bepaald voertuig niet uitlezen (ik verduidelijk dat ik de DEC, Carscan, SPC, Bosch, Launch en Rasther heb gebruikt). Dit is mijn bescheiden mening, gebaseerd op mijn ervaring met scanners van diverse merken.
Op basis van mijn ervaring met de Carscan dekt deze de autovloot die we hier in Pilar, Buenos Aires, repareren.

Met vriendelijke groet, collega's