Zoek MDM

Bulletin

Sunfire 2002, temperatuurprobleem.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #23385 door handmatig-mechanisch
2002 Sunfire, temperatuurprobleem. Gepubliceerd door manual-mecanica
Na een periode van behoorlijke regenval waar ik woon, begon mijn auto een vreemde storing te krijgen. Het bleek dat de eerste keer dat het gebeurde, toen ik de auto in beweging zette, na 15 minuten (op zijn zachtst gezegd) de temperatuurmeter helemaal tot bovenaan stond, de klimaatcompressor sloeg af en ik stopte om de motorkap op te tillen. Tot mijn verbazing vertoonde de auto geen tekenen van oververhitting. Het koelvloeistofpeil was in orde, er stroomde geen water uit, de koelvloeistof kookte niet en de ventilator draaide. Ik heb de auto na de eerste storing nog drie of vier keer verplaatst, maar het is nog steeds hetzelfde. Het is wanhopig, want elke keer als ik klaar ben met een rit moet ik de accu loskoppelen, omdat de ventilator blijft draaien totdat de temperatuur op het dashboard is gedaald. Ik ben al een keer met een lege accu geweest. Wat zou het kunnen zijn?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #23412 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Sunfire 2002, temperatuurprobleem.
Ik had een soortgelijk geval met een Peugeot en het probleem was een geoxideerde motormassa en slecht contact. Als de naald bij sommige modellen beschadigd is, schakelt de computer over naar de noodmodus. Controleer de massa en laat het ons weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24223 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Sunfire 2002, temperatuurprobleem.
Hallo, kunt u het temperatuurlampje controleren? Dat kan vastzitten. Zo niet, neem dan de boordcomputer van uw auto mee naar Mexico-Stad om het te controleren op de weg tussen Puebla en Cuauhtémoc. Daar controleren ze het voor 100 pesos. Met vriendelijke groet.