Zoek MDM

Bulletin

Renault Laguna model 95

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #23212 door handmatig-mechanisch
Renault Laguna 95 Mod Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb hulp nodig, de verwarming van mijn auto werkt niet, het is een Renault Laguna uit 1995... Ik heb hem al naar veel monteurs gebracht, maar niemand weet er iets van... Er komt lucht uit, maar hij wordt niet warm. En vandaag begon ik water te lekken en alles viel in de auto aan de bestuurderskant. Ik weet niet of het hetzelfde is, maar voor de zekerheid vraag ik het maar... Als iemand me kan helpen met wat het zou kunnen zijn, zou ik dat op prijs stellen... En als je wat afbeeldingen hebt van hoe alles is aangesloten, zou dat me erg helpen... Bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #23214 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Laguna 95
Man, een tijdje geleden had ik hetzelfde probleem met een andere auto.
De radiator van de kachel zat verstopt en door de druk scheurde de slang. Die keer heb ik de kleine radiator laten ontstoppen en was het opgelost. Dat water komt uit de hoofdradiator en stroomt door de kleine radiator.
Ik hoop dat dit helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #23228 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Laguna 95
Dat klopt, de interne radiator is kapot. Om deze te vervangen, moet je het hele interieurpaneel verwijderen. Of, als je geen verwarming wilt, maak dan een brug tussen de slangen aan de buitenkant, dat wil zeggen onder de motorkap, om tijd te besparen. Deze vloeistof is de koelvloeistof van de motor. Als je niet oppast, oververhit je de auto.