Zoek MDM

Bulletin

Verschillende problemen met de Ford Fiesta uit 2007

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23137 door handmatig-mechanisch
Hallo.

Eerlijk gezegd ben ik het zat om je te zoeken, maar ik kan je niet vinden. Ik heb een Ford Fiesta sedan uit 2007 en ik heb er drie problemen mee gehad. Het eerste probleem deed zich voor na een ongeval waarbij de linkerachterkant werd geraakt. Het probleem is dat het alarm daarna niet meer werkt. Volgens de verzekering was het opgelost. Maar van de ene op de andere dag deed het het niet meer. Het middelste lampje op het dashboard werkt nog wel, maar het alarm niet meer. Er is geen elektrische vergrendeling of iets dergelijks. Ik heb de batterij al vervangen. De auto is gescand, maar er is niets gevonden.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23148 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Diverse problemen met de Ford Fiesta uit 2007
Hoe kan het alarm falen? Gaat het niet af, maar activeert het zichzelf? Wat doet het? Of doet het helemaal niets?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23152 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Diverse problemen met de Ford Fiesta uit 2007
Er gebeurt helemaal niks, het wordt niet geactiveerd via de besturing of zoiets.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23183 door handmatig-mechanisch
Misschien is hij verkeerd geconfigureerd en moet je hem opnieuw laten configureren. Controleer ook de zekeringen onder het deksel van de torpedo. Misschien is er wel een doorgebrand.