Zoek MDM

Bulletin

elektrisch probleem xsara 1600 benzine

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23103 door handmatig-mechanisch
Ik heb een Citroën Xsara 1600 benzine, bouwjaar 2002. Al een tijdje branden de stadslichten niet meer en de richtingaanwijzers op het dashboard branden niet meer, noch de alarmlichten, noch de normale. Bovendien werkt de afstandsbediening om de deuren te openen niet meer na het vervangen van de accu, en ik heb hem niet kunnen resetten. Zou het de BSI of de verlichtingsbediening kunnen zijn? In de werkplaats hebben ze het diagnoseapparaat aangesloten, maar ze kunnen de storing niet vinden. Alvast bedankt voor uw antwoord.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23104 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: Elektrisch probleem met een 1600-liter benzine XSARA
Hallo,
het is zeer waarschijnlijk de BSI. Ze geven de laatste tijd veel foutmeldingen. Ik heb veel problemen gehad. In sommige gevallen loste alleen het resetten van de SH-shuntzekering onder het dashboard het probleem op. Verwijder deze. In dezelfde zekeringpoort zit nog een pin, plaats een zekering van 30 ampère, zet het contact aan en je zult zien dat de informatie is gewist. Verwijder het contact en plaats de SH terug. Probeer het eens, anders moet je een andere BSI programmeren. Deze interface geeft alleen maar problemen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23142 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: Elektrisch probleem met een 1600-liter benzine XSARA
Het is waar dat BCI's hier in Chili alleen maar problemen veroorzaken. De storingen beginnen met incidentele problemen en worden dan erger.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23149 door handmatig-mechanisch
Ik zal naar een soortgelijk geval vragen en er commentaar op geven. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 7 maanden geleden #48774 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp elektrische problemen in een 1600-liter XSARA benzinemotor
Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Heb je het al opgelost?