Zoek MDM

Bulletin

Astra 2006 (nieuwe lijn) start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22745 door handmatig-mechanisch
Astra 2006 (nieuwe regel) start niet Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden!
Ik heb een probleem met een handgeschakelde Astra 1.8.
Hij start de motor niet direct vanuit de sleutel. Ze hebben al een module in het stuur gecontroleerd en die is in perfecte staat. Alle zekeringhouders en de sleutel zijn gecodeerd, net als het dashboard. Het probleem is dat de bougies geen stroom krijgen en de brandstofpomp niet wordt aangestuurd. We hebben al geprobeerd de module te scannen met een GM-technicus om te achterhalen of er een mogelijke module is geprogrammeerd, maar hij geeft een foutmelding dat de module niet kan worden uitgelezen. Wat moet ik doen? Alvast bedankt voor alle reacties en de tijd die je hebt genomen om te lezen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22766 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2006 Astra start niet (nieuwe regel)
Vriend, als er geen vonk of brandstof is, ligt het meestal aan een relais, zekering of een soort motormassa die communiceert met de boordcomputer. De sensoren hebben er niets mee te maken. Controleer allereerst of alles is aangesloten. Dit is mij overkomen met een Corsa en het was een heel onbeduidend draadje. Ik had geluk.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.