Zoek MDM

Bulletin

omdat er de laatste tijd veel over het onderwerp is gesproken

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2302 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: aangezien er de laatste tijd veel over dit onderwerp is gesproken
Ja, ik ken de pagina, er zijn heel interessante dingen om te downloaden, maar de helft van de bestanden geeft een foutmelding, ik weet niet of ze fout zijn of dat het mijn schuld is, maar hoe dan ook, ik heb de pagina niet zo goed beoordeeld als jij, ik zal eens kijken wat er allemaal op staat, nou, nogmaals bedankt, laten we eens kijken wanneer het beter gaat, want ik vind het moeilijk, zolang je geen twijfels hebt over landbouw, een bloempot die uitdroogt of zoiets, hehehehe, het zal zo zijn nee, hehehe, kom op, zeg hallo

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2304 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: aangezien er de laatste tijd veel over dit onderwerp is gesproken
Verdorie, ik zag net de screensaver, hij is prachtig, niet mooier, een tien, ik heb zin om de link in een nieuw topic te zetten zodat iedereen hem kan zien...

Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2312 volgens werkplaatshandboek
Reactie van het werkplaatshandboek op het onderwerp Re: aangezien er de laatste tijd veel over dit onderwerp is gesproken
Omdat je de screensaver zo leuk lijkt te vinden,;) heb ik hem geüpload naar de sectie 'Overig' (die voor iedereen toegankelijk is, zelfs bezoekers). Zo kun je hem sneller downloaden.