Hallo vriend Carlos, mijn naam is Alberto Salinas en ik heb een caravan uit 2001 met hetzelfde probleem. Ik zou graag je hulp willen als je de storing al hebt kunnen verhelpen, wat bij mij het geval was. Want net als bij jou is er in mijn caravan wel een puls, maar geen vonk. Ik heb de nokkenassensor en de krukassensor al vervangen. Ze hebben die gecontroleerd en die zijn in orde. De computer is in orde, die is gecontroleerd en die is in orde. De bobine is vervangen en hij start nog steeds niet. Nou, hij heeft een vreemde storing. Hij start wel, maar als ik hem uitzet, start hij na ongeveer 10 minuten weer niet. Wat zou het kunnen zijn? Ze hebben de relais en zekeringen al gecontroleerd, en alles werkt... Ik ben nu ten einde raad. Ik weet niet wat ik moet doen. Vriend, help me alsjeblieft. Wat moet ik doen? Hoe heb je de vorige truck gerepareerd? Ik kom uit Pachuca Hidalgo. Alstublieft, ik zou je geweldige hulp waarderen. Heel erg bedankt. Ik laat je mijn e-mailadres achter als je even de tijd hebt om te reageren op wat je hebt gedaan.  Dank u wel en met vriendelijke groet. Ik hoop dat u mij kunt antwoorden.