Zoek MDM

Bulletin

Ford Sierra 2.0i

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2255 door handmatig-mechanisch
Ford Sierra 2.0i Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik heb net een Ford Sierra 2.0i Ghia gekocht en ik wilde graag weten welke onderdelen ideaal zijn voor het maken van een voorbereiding. Groeten:)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2265 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Sierra 2.0i
Bezoek www.forocepos.com of www.donspeed.com , leg uw project aan hen voor en hoor wat Forocepos ervan vindt, en bekijk de prijzen op Donspeed.

Het tunen van een auto vereist in ieder geval geduld en geld, want het hangt vooral af van deze twee factoren en de kennis van de professional of persoon die de tuning uitvoert.

Ten eerste moet u de verwachte levensduur van de auto in kilometers bepalen: 10.000 of 20.000, een seizoen, of gewoon een paar pk meer en de auto houden tot u er genoeg van krijgt...

Op basis hiervan moet u beslissen hoeveel geld u wilt investeren.

En ten slotte moet u nadenken over wat u wilt aanpassen en hoeveel u eraan wilt aanpassen: alleen de motor, motor en remmen, ophanging, assen, carrosserie...

Als u al deze vragen min of meer duidelijk hebt, stuur me dan een bericht, zodat ik u kan adviseren en zelfs helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2267 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Sierra 2.0i
Eerst wil ik een professional ernaar laten kijken. Als de auto niet in al te slechte staat is en het waard is, zou het vooral gaan om de vering, een stabilisatorstang en een directe inlaat met een goede uitlaat voor een mooi geluid. Verder weet ik het niet. Ik zou hem niet als weekendauto willen gebruiken.
Wat de carrosserie betreft, ik zou hem graag een race-afstelling geven. Laten we zeggen niets opzichtigs, maar eerder een wedstrijdgerichte.
Wat vinden jullie ervan? Met vriendelijke groet, hartelijk dank.