Zoek MDM

Bulletin

Ford Focus 2000 verliest vermogen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22519 door handmatig-mechanisch
Ford Focus 2000 verliest vermogen Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb een Focus uit 2000 en als ik hem gebruik, valt hij plotseling uit en verliest hij zijn vermogen. Hij staat ook al ongeveer 3 minuten aan en is erg heet. Kunt u mij vertellen hoe ik de koppeling moet afstellen, aangezien hij hydraulisch is en ik niet weet hoe dat moet? Heel erg bedankt voor je hulp.

Jason Negro

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22537 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Focus 2000 verliest vermogen
Hallo, beste. Een goede monteur begint altijd met de eenvoudigste en meest complexe stappen. Als je het hebt over vermogensverlies en afslaan van je auto, moet er een probleem zijn met je inlaat- en brandstofsysteem. Ik bedoel, het moet vuil zijn, dus je moet beginnen met een onderhoudsbeurt, inclusief het reinigen van de injectoren. Als je dit al hebt gedaan en het probleem blijft bestaan, raad ik je aan om je auto te scannen om de mogelijkheid uit te sluiten dat een sensor een afwijking in de motorprestaties veroorzaakt.

Wat betreft de koppeling, ik begrijp niet wat je bedoelt met het afstellen van de koppeling. Je koppeling is niet hydraulisch, maar ook niet hydraulisch bediend, dus als deze bijvoorbeeld defect is, leg dat dan uit.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22569 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Focus 2000 verliest vermogen
Hydraulische koppelingen zijn niet instelbaar. Soms kun je ze via het pedaal iets langer of korter maken, maar het ligt niet aan de afstelling van de koppeling. Wat betreft het vermogen moet je controleren wat hierboven is genoemd. De koppeling heeft namelijk niets te maken met of je voertuig stopt. Als het lang duurt om te starten, is er mogelijk een probleem met de temperatuursensor.