Zoek MDM

Bulletin

Problemen met de motorkap van een Peugeot 206

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #22513 door handmatig-mechanisch
Problemen met de cabriokap van een Peugeot 206. Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, kan iemand mij vertellen waar ik informatie of een handleiding kan vinden voor het repareren van de motorkap van mijn Peugeot 206 cabriolet? Ik heb overal gezocht, maar kan niets vinden, en de garage lijkt oneerlijk. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #22554 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Problemen met de cabriokap van de Peugeot 206
Hé, de cabriokap werkt niet, hij zit halverwege vast. Zoiets is mij ook overkomen met een Peugeot 207 CC. Ik was de auto aan het wassen en liet de kap half open staan ​​toen ik de motor uitzette. Daardoor is het hydraulische systeem van de cabriokap vastgelopen. Het hoeft alleen maar opnieuw geprogrammeerd te worden en dat zou bij de dealer niet meer dan 30 dollar moeten kosten. Dit gebeurde in Mexico

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #22574 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Problemen met de cabriokap van de Peugeot 206
Ik had hetzelfde probleem met een 206 CC; de cabriokap zat halverwege vast en ze hebben de auto stilgezet. De oplossing zit in de kofferbak: daar zit een bout met een inbuskop waarmee je de kap handmatig omhoog kunt doen. Je hebt het gereedschap in de kofferbak liggen, want dat wordt erbij geleverd. Sluit de kap helemaal en probeer de knop. Succes!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #22595 door handmatig-mechanisch
Ik heb de handmatige bediening al geprobeerd en die werkt, maar ik wil graag dat de cabriokap automatisch sluit, in plaats van handmatig. Mij is verteld dat het aan de hydraulische olie kan liggen of iets dergelijks, en nu ben ik op zoek naar het type olie dat de motor van de cabriokap gebruikt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #22596 door handmatig-mechanisch
Dit is gewoon computerprogrammering, niets ernstigs. Het zou bij de dealer niet meer dan 20 minuten moeten duren. Ik weet niet waar je woont, want je hebt gezegd dat de reparatiekosten bij de dealer erg hoog zijn.
Ik hoop dat alles goed komt.
Heb je ergens een lek in de hydraulische vloeistof gezien waarvan je zeker weet dat het het probleem is? Het is niet zo makkelijk om olie bij te vullen, en ik heb nog nooit gehoord dat dit soort systemen dat nodig hebben. Wees voorzichtig; je zou de cabriokap nog meer kunnen beschadigen. Als de programmering maar $30 kostte, kost het hydraulische systeem je nu $900 als je het verknoeit. WEES VOORZICHTIG.