Zoek MDM

Bulletin

Problemen met de motorkap van een Peugeot 206

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22513 door handmatig-mechanisch
Problemen met de motorkap van een Peugeot 206 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, kan iemand mij vertellen waar ik informatie of een handleiding kan vinden voor het repareren van de motorkap van mijn Peugeot 206 cabriolet? Ik heb overal gezocht, maar kan niets vinden, en de garage lijkt oneerlijk. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22554 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met de motorkap van een Peugeot 206
Hé, de motorkap werkt niet, hij is halverwege vastgelopen. Er is mij iets overkomen met een Peugeot 207 cc. Tijdens het wassen van de auto liet ik de motorkap half openstaan en zette ik de motor af. Hierdoor werkte het hydraulische systeem van de motorkap niet meer. Het is gewoon een programmeerprobleem en kost bij de dealer niet meer dan 30 dollar. Dit was in Mexico.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22574 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met de motorkap van een Peugeot 206
Hetzelfde probleem deed zich bij mij voor met een 206 cc: de motorkap stond half open en de auto stond stil. De oplossing zit in de kofferbak, daar zit een bout met een inbuskop waarmee je hem handmatig omhoog kunt zetten. Je hebt het gereedschap in de kofferbak, dus je sluit hem helemaal en probeert de knop. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22595 door handmatig-mechanisch
Ja, ik heb de handmatige schroef al geprobeerd en die werkt, maar wat ik graag zou willen is dat de motorkap automatisch sluit en niet handmatig. Ik heb gehoord dat het de hydraulische olie zou kunnen zijn die op is of zoiets, en nu ben ik op zoek naar het type olie dat de motorkap gebruikt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22596 door handmatig-mechanisch
Dit is gewoon een computerprogrammering, niets ernstigs, het zal niet langer dan 20 minuten duren bij het agentschap, ik weet niet waar je bent, want ik zie dat je hebt opgemerkt dat de kosten van de reparatie bij het agentschap erg hoog zijn,
ik hoop dat alles goed wordt opgelost,
de hydraulische olie, op een gegeven moment, heb je een lek gezien dat je kunt bevestigen dat het waar is, het is niet zo gemakkelijk om er olie in te doen en ik heb nog nooit geweten dat die apparatuur er olie in moet doen, wees voorzichtig, je kunt de motorkap meer beschadigen, als de programmering maar 30 dollar zou kosten, kost de hydraulische olie je nu 900 dollar als je het verknoeit, WEES VOORZICHTIG