Zoek MDM

Bulletin

Knipperlichten en alarmlichten Seat Ibiza diesel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22506 door handmatig-mechanisch
Seat Ibiza Diesel Knipperlichten en Alarmlichten Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal. Ik hoop dat iemand me wat ideeën kan geven. Ik heb een Ibiza III diesel. Sinds een tijdje beginnen de richtingaanwijzers te haperen. Ik bedoel, ik kon de hendel bewegen, maar het licht deed het niet. Ik heb ergens gelezen dat het probleem verholpen kan worden door herhaaldelijk op de alarmlichtknop te drukken. Ja, maar slechts tijdelijk. Ik heb het gevoel dat het een probleem met de ontsteking is. Online heb ik naar oplossingen gezocht voor alle smaken, maar mijn vraag is: heeft dit model een richtingaanwijzerrelais? Want dat zou het kunnen zijn. Het is zeker niet de zekering. Ik heb de lampen niet vervangen. Op sommige plekken zag ik dat er een relais in zat, en op andere plekken niet. Alvast bedankt allemaal. Suggesties zijn welkom.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22515 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Seat Ibiza diesel richtingaanwijzers en alarmlichten
Hallo vriend, het is vrijwel zeker het knipperlicht dat kapot is. Het zit in de zekeringkast. Vervang het. Met vriendelijke groet. :)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22517 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Seat Ibiza diesel richtingaanwijzers en alarmlichten
Nou, ik ga ernaar zoeken. Heel erg bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22521 door handmatig-mechanisch
Als de "waarschuwingen" werken, dat wil zeggen alle vier tegelijk, ligt het niet aan de kast, maar aan de schakelaar of de zekering. Als er niets werkt, ligt het aan de knipperlichtkast.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22530 door handmatig-mechanisch
Noch de knipperlichten, noch de alarmlichten werken. Ik neig ook naar de knipperlichtunit. Bedankt.