Zoek MDM

Bulletin

Probleem met het versnellen van mijn Pointer.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #22490 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met het versnellen van mijn Pointer.
Ja, Esteban doelt daarop. Houd er rekening mee dat je ook het inlaatspruitstuk moet schoonmaken, maar voor mij gaat het meer om het elektrische gedeelte. Als je wilt inhalen, lijkt het alsof het aanzuigt en er dan weer uitschiet?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #22494 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met het versnellen van mijn Pointer.
Als ik snel moet accelereren, is het waardeloos. Ik weet dat hij afslaat. Als ik langzaam accelereer, heb ik dat probleem niet, maar het werkt in veel verschillende situaties niet. Ik heb de stappenmotor eruit gehaald en schoongemaakt, maar het probleem blijft bestaan. De auto heeft ook CNG, en dat probleem heeft hij niet met benzine, alleen met benzine. Wat kan ik aan het elektrische systeem doen? Bedankt...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #22503 door handmatig-mechanisch
Er zou een probleem kunnen zijn met de bougies of bougiekabels. Corsa's hebben dit probleem, maar ze zijn slecht als je probeert te accelereren. Er zijn toch geen extra luchtinlaten?