Zoek MDM

Bulletin

Probleem met het versnellen van mijn Pointer.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #22490 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Probleem met het versnellen van mijn aanwijzer.
Als Esteban dat bedoelt, houd er dan rekening mee dat je ook het inlaatspruitstuk moet reinigen, maar ik vermoed dat het eerder een elektrisch probleem is. Als je probeert te accelereren, lijkt de auto even te aarzelen en dan ineens op te trekken?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #22494 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Probleem met het versnellen van mijn aanwijzer.
Als ik plotseling moet accelereren, hapert de motor, alsof hij verzuipt. Bij rustig accelereren heb ik dit probleem niet, maar dat is niet handig in allerlei situaties. Ik heb de stationairregelklep verwijderd en schoongemaakt, maar het probleem blijft. De auto rijdt ook op CNG en dan doet dit probleem zich niet voor, alleen op benzine. Welke elektrische componenten zou ik kunnen controleren? Alvast bedankt...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #22503 door handmatig-mechanisch
Er zou een probleem kunnen zijn met de bougies of bougiekabels. Corsa's hebben dit probleem, maar ze zijn slecht als je probeert te accelereren. Er zijn toch geen extra luchtinlaten?