Zoek MDM

Bulletin

Het koppelingspedaal van mijn Jetta uit 2005 bleef naar beneden

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22442 door handmatig-mechanisch
HET PEDAAL BLIJFT ONDER EN IK WEET NIET WAT HET IS. IN HET BEGIN BLIJFT HET ONDER EN ER WAS GEEN VERSNELLING, DIEZELFDE DAG WERKTE HET WEER EN IK HEB HET EEN PAAR KM VERSTELD EN ALLES WAS IN ORDE, MAAR TIJDENS DE REIS GEBEURDE HETZELFDE EN NU KOMT HET NIET MEER VAN KRIJGEN. WAT KAN DAT ZIJN? ZE HEBBEN DE KOPPELINGSPOMP AL VERVANGEN, MAAR HET IS NOG STEEDS HETZELFDE. HET RUIKT NIET NAAR BRAND OF ZOALS HET IS. IS HET DE CILINDER DIE IN DE TRANSMISSIE ZIT OF IS HET DE KOPPELING? IK HOOP OP EEN ANTWOORD, BIJ VOORBIJ...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22459 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Het koppelingspedaal van mijn Jetta uit 2005 bleef ingedrukt.
Als het pedaal niet terugkomt en u een hydraulische koppeling hebt, controleer dan eerst de pomp en vervolgens de hulpcilinder. Als uw druklager hydraulisch is, kan dat het probleem zijn. Sluit uiteraard de andere twee oorzaken uit voordat u de bak laat zakken. De schijf is niet defect, want hoe versleten deze ook is, het pedaal komt terug. Het probleem ligt bij een van de factoren die ik heb genoemd. Let op de regeling van de stang die van de pomp naar het pedaal gaat. Controleer dit en succes.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.