Zoek MDM

Bulletin

SAXO 1.5D 2001, MOTORLAMPPROBLEEM

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22429 door handmatig-mechanisch
SAXO 1.5D 2001, MOTORLAMPPROBLEEM Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal,
gisteren reed ik met de saxofoon en plotseling ging het waarschuwingslampje voor motorstoring branden. De auto schokte en viel stil. Het duurde ongeveer 10 minuten om hem opnieuw te starten, maar het lampje ging niet weg. De storing is er nog steeds en hij start behoorlijk moeilijk.
Kan iemand mij vertellen wat het probleem is? Gezien de crisis is elke besparing noodzakelijk.
Bedankt en met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22434 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: SAXO 1.5D 2001, MOTORLAMP PROBLEEM
Het beste wat u kunt doen is een scan uitvoeren, want we kunnen u allemaal vertellen waar u moet zoeken, maar de fout kan door verschillende factoren worden veroorzaakt. Het is de gezondste en snelste optie. Als het starten moeilijk is, kan dat van alles zijn, van een probleem met de bougie tot een probleem met de pomp. Afhankelijk van of het de eerste keer of altijd moeilijk start, of het nu koud of warm is, kunnen we u beter vertellen waar u moet zoeken als u ons meer informatie geeft. Veel succes en met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22482 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: SAXO 1.5D 2001, MOTORLAMP PROBLEEM
Kijk, op basis van wat je zegt, is de kans groot dat er water in het dieselfilter zit. Ik raad af om het te vervangen, tenzij je naar een smeercentrum gaat. Het moet goed ontlucht worden, en die veroorzaken vaak luchtproblemen.