Zoek MDM

Bulletin

Centrale vergrendeling van de Ford Fiesta defect

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22393 door handmatig-mechanisch
Centrale vergrendeling Ford Fiesta defect Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een vriend met een Ford Fiesta uit ongeveer 2006. Wanneer hij op de knop drukt om het slot te sluiten, blijft het slot open en dicht gaan totdat het uiteindelijk open blijft staan. Hoe kan dit?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22409 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Fiesta centrale vergrendeling defect
Controleer de sluitafstelling. Dit houdt in dat u de deurbekleding verwijdert en de afstelling controleert. Als de bediening aan de passagierszijde ook alle deuren sluit, is dat het probleem. U moet deze in de slave-stand laten staan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22414 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Fiesta centrale vergrendeling defect
Hallo, aangezien de deur automatisch sluit of opent, ligt dat aan de vergrendelingsmodule. Meestal is dat de bestuurdersdeur. Ik weet dit omdat ik er een paar heb vervangen. Fords zijn hier gevoelig voor. Ik hoop dat ik je kan helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22420 door handmatig-mechanisch
Wat bedoel je met controleren? Omdat ik niet denk dat het te regelen is of zoiets, omdat het een gesloten onderdeel is met alleen een connector en verder weinig, toch? Dus door dat onderdeel te vervangen, gaat het niet meer verkeerd open en dicht als ik de bediening aanzet? De bestuurdersdeur is een slaaf.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22432 door handmatig-mechanisch
Ze kunnen worden aangepast als het een metalen klem is met drie schroeven en verder niets. Draai de klem een beetje los, verplaats de ijzers, draai ze vast en test tot het goed werkt. Als het een pomp is, kan het anders zijn, maar in principe zijn ze allemaal hetzelfde.